fredag 20. mars 2009

Barnevakt helt alene

 bildet er skikkelig gammelt 
Nå sitter jeg barnevakt for lillesøss Sofie.
Litt kjedelig å sitte hjemme helt alene på en fredagskveld, men går greit.
Etterpå skal jeg lage meg Natchos, nam nam: - ) 
I går så jeg filmen "Han er faktisk ikke interissert". Den var faktisk litt bra, den har bare fått 2 og 4, men vil anbefale den. Tror nok ikke det er en film du tar med en gutt på, er nok en jente film. 
Den handler om mange forskjellige jenter som prøver å finne kjærligheten.
Hun ene har en kjæreste som nekter å gifte seg, hun andre er for desperat og den siste er helt kontrollfrik. 
Det er mange kjente skuespillere med f.eks Ginnifer Goodwin, Scarlett Johansson og Jennifer Aniston.
Fikk faktisk noen tips til kjærlighetslivet. Ikke at jeg har noe, men når jeg får et.
Så hvis dere er en av de jentene som ikke forstår seg på gutten, vil jeg anbefale deg å se filmen. 

Hva skal du i kveld? 

xoxo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar